17:03

Igår färgade jag alltså håret mörkbrunt med lite rött i, vart faktiskt bra!!sedan blev det en pizza och sen robinsson. Begav mig sedan hem och mötte upp min prins. Vi kolla tv, drack te och prata halva natten, isllafall som det kändes! Upp 06:40 för att jag skulle till sjukan och kolla en sak, det gick bra! Sedan åkte jag till skolan och visa sig att vi hade Håltimme skitdrygt.. Men vi utnyttjade tiden med läxor duktiga som vi är! Sedan blev de lunch, historia och stylist. Kom precis hem och ätit var sjukt hungrig, stannade kvar efter skolan och lät mirabell klippa mig, det tackar man för! Linnea och Linnea och jag tog bussen till stan för Linnea skulle söka jobb. Funderar på att gå ut på en pw men vädret suger ..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0