Torsdag

Jullan kom till mig, vi prata myste och packa mitt rum ska ju flytta. Sen mötte jag Jonathan, Filip och Johanna vid filmstaden, vi kolla på hungerspelet, skitbra film! Kan jag starkt rekommendera! Somnade hos Johanna, idag i skolan hat vi bara kolla film och ätit godis och popcorn! Påsklov nu och jag ska verkligen ta vara på det! Ikväll ska vi tjejer till Julia och äta middag, sen i morgon ska jag och Julia till Ebba som fyller 20 år!! Riktigt roligt!! Min älskling har åkt till Åland och kommer hem söndag kväll så får längta efter honom också men sen har vi hela veckan ensamma tillsammans. Och det blir toppen, snart ska jag möta upp Matilda puss förresten var min förra helg tipptopp(y)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3035729/images/2012/pic_196169035.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0