Tar våra rester

Fredag : Agnes och Linnea kom hem till mig Vi fixade oss och åkte till bea på middag där ett härligt gäng redan var, vi åt god mat och sedan kom det massor med folk! Riktigt lyckad kväll och det tackar vi bea för! Jonte och jag fick skjus hem av morger hem till honom, vi gjorde en jonte special macka, riktig gott, somnade i hans soffa och han somna i sängen haha helt sletna. Vi vakna runt nio av att Vendela skrek men vi gosa och prats om kvällen innan vi gick upp, vi har sola, spela spel, banvakt åt vendela, Fyra i rad, spela FIFA osv, inte gjort något vettigt, sen gick vi hem till Isak ett tag sen kom mamma och hämta mig, vi köpte sushi och godis och Susann kon hit vi har kolla på idol, skulle åkt till Ebba, Julia och don men orka inte är sjukt trött och jag ska sova snart då puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0