16:58

Fredagen blev riktigt lyckad hos Johanna, efterpärla hemma hos Anton, sen gick jag och jonte hem till honom och myste vidare, lördag morgon, tog vi en tripp till Willys, törstiga som aldrig förr! Sen knalla jag hem och duscha och och Sov i 3 timmar :) sen på kvällen åkte jag till Emilia och gjorde tacos med Millan och Martina, jättemysigt! Sen åkte vi till allians och kolla på våran dm final som vi vann! Sedan tog vi bilen till Ica och köpte gott och hyrde film, somna runt 1. Söndag morgon hade millans föräldrar gjort smoothie till oss och annat gott sen drog vi iväg på match, vi vann med 10-3 riktigt skönt med en vinst, Hemma nu duschade nyss och ska fixa mig, måla naglarna och lite sånt sen ska jag på bio med Jonathan och Simon. Riktigt mysigt men dom vill se någon skräck och alla vi tre är rädda för det minsta lilla så får se hur det här slutar! Puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3035729/images/2012/pic_194461738.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0