11:40

Hänt Mycket senaste tiden.. Inte bloggar pga att jag och mina kompisar var med i Globen och drabbades av att golvet gick sönder.. Värsta som hänt mig faktiskt, men tänker inte prata mer om det, igår åkte jag pappa, Kalle, Michelle och jonte till Johanna och firade henne som fyllde 17 år! Släkten är värst brukar man säga haha! Men älskar dom trots att dom är dumma i huvudet! Dom senate dagarna har jag varit med familj, vänner och pojkvännen. Inatt var det första gången jag sov själv riktigt jobbigt faktiskt. Idag ska jag på stan med Johanna sen träffa Linnea ett tag och gå på stan sen ska jag hem, vet inte om jag ska träna idag får se hur kroppen mår är fortfarande öm i hela kroppen och nacken värker men annars mår jag bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0