xoxo

nu var det länge sen igen ska skärpa mig!
måndags: tränade med stenhagen sen somna jag bredvid min pärla emilia.
tisdag: stressade till bussen från emilia, skola, hem till johanna åkte till friskis och svettis och kötta i 2 timmar!
onsdag: skola, tränade på friskis och svettis med johanna sen sov jag hos henne och vi försov oss så stress igen på torsdag morgon men vi klarade dagen och gick hem till henne och åt mellis sen tog vi bussen till friskis och kötta i två timmar! nu ligger jag i sängen och precis duschat, sjukt sleten. ska vila fredag och lördag från träning. ska bli riktigt skönt me helg.



Kommentarer
Postat av: Bea

Dags att blogga igen din nooob!!!! Love to you

2012-01-25 @ 21:12:34
URL: http://beatricestenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0