ska vi göra något äckligt baby

mysig kväll i förigår hos min fina vän bea. Igår fikade jag med linnea på årummet, vi satt i timmar och prata och det var behövligt må jag säga. Sen hämtade jonte och hans kompis mig på stan så åkte vi hem till mig och jone laga mat till oss, jag är ju inte mycket och hänga i grannen när man pratar om matlagning måste jag säga tyvärr.. iallafall sen kom ebba och hämta oss och vi lämna av jonathan sen skjusa hon mig och julia till sunnersta där jessi, bea och linnea var. Vi hade twigliht maraton men orkade bara kolla på två sen åkte julia och linnea hem och vi andra spelade  monopol till 04:00 vi kunde inte sluta och jävlar vilken camp det blev haha, jessis lillasyster emma var med också lillskrutan. Nu ska jag laga mat åt tjejerna, stekt ägg står på menyn det kan ju liksom inte va så svårt? Idag ska jag träna, och va med jonte tror jag, för sjukt sleten idag, måste vända tillbaka dygnet nu.
Bilder kommer senare för datorn dör nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0