ojoj lång inlägg

ojoj nu har jag inte hunnit blogga men tänker berätta om min helg!
torsdag: inget speciellt förutom att jag och johanna åkte och träna på friskis&svettis i 2 och en halv timme.
fredag: efter skolan åkte jag,johanna och julia till friskis& svettis och träna i 2 timmar sen skyndade jag mig hem till ebba där adele,hedvig,julia,sara och ebba befann sig och självaste ebba sotd för middagen och efterrätten, otroligt gott! sen fick vi skjus hem av gustav :) Julia somna hos mig

lördag: vi vakna halv nio för att åka till stan för att möta upp tjejerna på hemköp för att köpa lite gosaker sedan bussen till matilda och sjöng för henne och överraska henne på morgonen, så kul att hon inte hade märkt något. Vi åt en brunch med pannkakstårta och massa gosaker, blev mycket prat och skratt. Älskade vänner! sen möte jag och julia upp emilia och åkte till ishallen för att kolla på grabbarna, sjukt roligt att kolla hockey faktiskt! efter det fick vi springa till bussen som vanligt och julia åkte hem och pillan och jag satte oss och fika och prata i timmar. Sedan åkte jag till johanna där julia även befann sig sen tog vi bussen till vattholma och spela poker mer grabbarna. SJUKT rolig kväll, vi tog bussen hem vid 02.00 hem, jag somnade hos johanna.
söndag: vi vakna runt 10 och gjorde hängfrulle, sen kolla vi på en rulle sedan åkte vi till durango och åt en sallad sen hämta julias mamma oss och skjussa oss till friskis&svettis så vi har träna 2 timmar, Kom nyss hem och har duschat ligger nu i sängen och ska  sova. i morgon har vi stylist hela dagen och en matte lektion. älskar min linje!
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0