Lycka

Igår kom jonathan till mig och vi åt, spela badminton, gick en promenix, kolla film, och låg och prata i timmar innan vi somna. vi försökte gå upp lite tidigare men vi kom väll upp vid kvart över 11 och åt frukost, sen åkte jag till stan för att träffa julia och vi åt och prata i timmar vi med, behövligt. skulle träffa min kusin men hade jätteont i magen så åkte hem och nu sitter jag med en kopp te bredvid mamma. Som sagt det här lovet har varit riktigt bra och tyvärr nu är det slut men jag saknar faktiskt min klass så ska bli kul att träffa alla igen! Har måla naglarna, gjort en ansiktsmask och ska fixa kläder till i morgon sen lägger jag väll mig och kollar på en rulle med mammsi.
bilder från dom tre senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0