långa inlägg standard!

fredag: Var jag vi tjejer hos fanny och hade tacokväll, jättemysigt verkligen! sen åkte jag och lina tidigare men vi splittrdes i stan för vi skulle åt olika håll, jag mötte upp tjejerna vid fyrisskolan det var midnightmadness, innebandy tunering i skolan och många från skolan var där, var roligt men började bli trött runt halv tre då mötte jonte mig i stan så gick vi hem till han och sov.
lördag: mamma hämta mig rätt tidigt från jonte för mådde sjukt illa..  hann leka lite med vendela jontes lillasyster, världens sötaste unge dock! sov en stund , sen kom bea till mig och vi mötte upp jessi och fanny för lite partaj, vi förade hos isak med massa sköna människor, sen gick vi till en lokalfest precis bredvid isak en halvtimme var vi där bara, sen tog vi bussen till rasbo, riktigt lyckad kväll må jag säga!
söndag: vaknade upp själv tråkigt nog, åkte och träna sen gick mamma och jag och åt på unico sen kolla vi på bio, hamilton, bästa platserna högst upp i mitten! riktigt bra helg!
måndag: MVG på mitt matteprov, cheeeck! träning med stenhagen, aldrig mer saga. Jonte var hemma när jag kom hem och han sussa här, vi kunde inte somna fören tre så sjukt trött!
tisdag: träffade jonte en snabbis sen tränade jag och jessi på friskis och svettis i två timmar hem äta, ett samtal med en vän och nu sova. skönt natti!
Stylade sebbe!
några bilder från dom senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0