hola!

sjukt seg som vanligt.. blit alltid ett lång inlägg men det får ni leva med.
fredag: Gick jag och julia på stan för att köpa present till frida som fyllde 18 år! sen åkte vi hem till bea på kvällen och även linnea följde med! vi hade myskväll med massa gott och spela spel. Jag fick även skjus av gustav hem, gullen!
lördag: spenderades hos emila på förmiddagen, sen kollade vi på hockey lite senare på eftermiddagen, sen skjusa ebba mig till frida som hade tjejmiddag och förfest. Riktigt lyckad. Mycket folk kom även dit och eftersom det bara var natta och frida som kunde gå ut så åkte vi andra tjejer till sunnersta hos fredrik och där var det massa nytt folk och många man även kände, riktigt lyckad kväll! sen tog vi bussen till stan igen och jag träffade emila, martin och julle på stan en snabbis, sen kom gustav och hämta mig julia och fanny och skjusa hem oss till mig och jag somna bredvid mina änglar.
söndag: vi vaknade av att mamma skratta åt oss för vi såg ut som avdankade åsnor på riktigt! vi tog en dusch medan mamma fixade frukost, sen åkte dom hem för vi skulle fira mormor som hade gjort tacos och bakat osv, världens bästa mormor!
Måndag: skola, sen träning och efter träningen så åkte jag hem till emila och sov där, riktigt mysigt.
tisdag: vakna bredvid min pingla som fortsatta sova medan jag stressa till skolan! tränade friskis och svettis med jessica, sen åkte jag till johanna och sov där.
onsdag: skola, matteprovet gick rätt bra faktiskt! efter skolan så åkte jag och johanna hem till henne och åt lite innan vi åkte till friskis och svettis och körde pass en timme och gym en timme, jullan kötta även med oss!
kom hem till mat på bordet, nu har jag duscha och tänkte packa till fyrishov med klassen i morgon. ska sova själv ikväll och tycker verkligen det är jättejobbigt!! skulle sovit med emilia men hon skulle plugga :(
ni kanske inte orkar läsa allt men det var mina senaste dagar och riktigt bra dagar har det varit :D orkar inte ladda upp bilder..
ta mig till värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0