då var man igång igen

hej hopp!
jag har haft en bloggtorka som ni kasnke märkt, men börjar nu igen dels för mina flickor tvingar mig och dels för att jag vill skriva av mig och kolla tillbaka. Lovet har varit riktigt bra, bio,festande,myskvällar,träffat nytt folk, ja allt möjligt. Kunde inte spendrea mitt lov på något bättre sätt en vad jag gjort.
Igår var linnea, jag och julia hos bea, vi pratade i timmar så jag fick träningsvärk i munnen helt sjukt, sen spelade vi med andra ord och det spelet är så jävla stressigt men sjukt kul. Riktig kamp blev det på slutet! efter vi spelat satte vi oss i jacuzzin i flera timmar. Efter ett tag kom en svart katt med gula ögon och hälsa på oss, riktig häxkatt, kommer aldrig klappa en katt igen usch, asså katten hoppade verkligen ner i poolen, nästan. Ja ni kommer nog aldrig förstå så dags att sätta punkt på det. Sedan blev det ishockey och vi lät som huliganer som älskade ishockey över allt annat, men spännande var det faktiskt! vi somna runt 06.00 med 3 tjejer bredvid mig trångt men mysigt.
Idag vakna julia med knävärk och hennes knä var som en boll så inge festande för oss ikväll, får se vad som planeras nu eftersom vi har en handikappad julia med oss. Nej men vi hade jättemysigt åh mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0