här har ni mig

blogg.se suger! bilderna laddas verkligen aldrig upp och jag får damp på det!! imorgon i skolan ska vi ha kändistema jag styla hår och smink på en i min klass som ska bli kenza hon liknar henne en gnutta, får se hur det går efter skolan ska jag till frissan och färga bruuunt. Lite nervös men man lever bara en gång och är trött på mitt blonda fjortis hår och fula utväxt satt nu vill jag förändra mig lite. Efter skolan skulle jag fikat med amanda,johanna,sebbe,tove och linna med fler men får se om jag hinner det nu. Måste bara tillägga att jag trivs jättebra i fyris och i min klass verkligen.
image description
har har ni en bild på mig för 3 år sen, vänta kolla min utväxt där, hur kunde jag gå sådär???
image description
nytt i garderoben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0