halloj

Nu ligger jag i sängen och kolla på american idol, Planerna idag var att träffa alex men han skulle jobba så nu blir det bio ikväll, parnormal acticity 3 (stavning)? med tove, linnea och jullan. Jag kommer kissa på dig boktavligen eftersom jag sett ettan och tvåan och dog då och tänk då att kolla på bio med värsta ljudet, fy fan! vet inte varför jag gör så här mot mig själv haha. Igår var jag på rihanna, hon är så jävla snyyygg! och så jävla braaaa!! psykoos vill tillbaka redan..just jag sov hos evelina i måndags, vi kolla på film och prata med hennes familj, riktigt roliga! Min fina eve.
Jag måste bara tillägga att jag älskar lov, eller okej vem gör inte det.


Hoppas du har det bra fast du är flera tusen mil ifrån mig just nu.


Här kommer lite old pictures


















'









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0