brunett så hett

hade jättemysig kväll hemma hos madde med mina gamla godingar, myste som bara den och prata som om vi hade mun diaree , vi har ju inte träffats på ett tag så då har man mycket att prata om. vi sov där och gjorde en riktig hängfrulle sen begav jag mig hemåt och träffade evelina på stan, vi mötte några killkompisar om skulle till flurran, men najnaj inte än. sen kom jullan till mig och vi fixa oss åkte till tove körde där, åkte vi till oliver och det var en bra kväll måste jag säga! sen kom ebba och hämta oss så gulli! sen hämta vi upp mmichan på stan så åkte vi till donken och sedan lämna av måns sen åkte vi och åt och prata, så kommer mamma upp när vi äter och sprnger till toan sen kommer hon och håller upp ögonlocken med sina fingrar, såg sjukt kul ut alla vi skratta så vi vek oss. idag åkte jullan vid 5 sen åkte jag michan och mamma till ishallen, kolla lite konståkning. vi kanske ska börja för kul skull igen, vi åkte ändå i 8 år. saknar det som bara den faktiskt..
tittade igenom mina gamla bilder, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0